.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران؛
با جلوه آرایی شهر و مساجد فضای معنوی در ماه مبارک رمضان حاکم کنید

شمال نیوز: ساری؛ مهدی پورعرب، معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران خواستار جلوه آرایی شهرها و مساجد برای حاکم شدن فضای معنوی در ماه مبارک رمضان شد.

به گزارش شمال نیوز، علیرضا یونسی در جلسه شورای فرهنگ عمومی به ریاست آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه و مدیران دستگاه های عضو در استان مازندران با اشاره به استقرار مدیریت جدید دولت روند اجرای کارها در بستر اجتماعی را خوب توصیف و بر پیگیری مطالبات مردم در حوزه های فرهنگی تاکید کرد.

وی همچنین در این نشست روند اجرایی وظایف نیروهای انتظامی و سپاه را در جهت حمایت از نظام و مردم روبه رشد و راضی کننده دانست و گفت: سپاه خانه خدا و مدرسه دلدادگی و عشق بازی با خداست و اگر آنها نبودند کشور نبود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به اجرای طرح دریا در آستانه فرا رسیدن ماه ضیافت الهی افزود: باید شهر و دیار را برای ضیافت الهی جلوه آرایی کرد تا سفره خدایی رنگ و بوی معنویت به خود بگیرد.
یونسی با اشاره به اتخاذ تصمیمات مناسب طرح سالمسازی دریا از 18/9/92 ، یکی از اساسی ترین وظایف اجرایی کمیته های 10 گاهنه امسال برای اولین بار قانون شفاف استانداری ها و در شهرستان های ساحلی بر عهده فرماندار آن قرار گرفت.
گفتنی است بر اساس گفته یونسی ملاک استفاده مردم و مسافران از دریا در ماه مبارک رمضان فتوای مقام معظم رهبری است و با رعایت شئونات اخلاقی و نظارت دستگاه های ذیربط طرح دریا امسال بر اساس رعیت قانون دایر است. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.789 seconds.